1. Domov
  2. Gostovanje
  3. Moj IP je blokiran. Kako ga odblokiram?
  1. Domov
  2. Uporabniški vmesnik
  3. Moj IP je blokiran. Kako ga odblokiram?

Moj IP je blokiran. Kako ga odblokiram?

Zakaj sploh pride do blokade?

Do blokade vašega IP naslova lahko pride zaradi različnih razlogov. Med najpogostejšimi so:

  • večkratne zaporedne napačne prijave na nadzorno ploščo,
  • napačno nastavljeni odjemalci elektronske pošte,
  • večkratne zaporedne napačne prijave na webmail, FTP ali SSH,
  • ModSecurity z 403 napakami zablokiral dostop.

Strežnik zablokira največkrat če vpisujete napačne prijavne podatke kot so uporabniško ime (username) ali geslo (password).

Podobno se to dogaja pri e-pošti, ko vas strežnik zablokira zaradi napačnega gesla e-pošte in ali napačnih nastavitev pri SMTP preverjanju avtentikacije ki je potrebna za pošiljanje pošte.

Zakaj je potrebna ta varnost?

Ta varnostni mehanizem preprečuje zlorabe ki se dogajajo iz strani napadalcev kjer uporabljajo programsko opremo ki v nedogled preverja različne kombinacije uporabniških imen in gesel. Če napadalcem uspe ugotoviti pravilno kombinacijo uporabniškega imena in gesla, lahko v vašem imenu uporabljajo vaše podatke za pošiljanje SPAM (vsiljeno) pošte ali postavijo na vaši domeni strani za krajo osebnih podatkov (phishing).

Kako preverim blokado in odblokiram IP?

  1. Prijavite se v naročniški center https://portal.spletno-gostovanje.si
  2. Ko ste prijavljeni v naročniške strani, v meniju PODPORA > PREVERI IP BLOKADO
  3. Na naslednji strani izberite vašo aktivno storitev pri kateri menite da je do blokade prišlo.
  4. V istem polju kot je aktivna storitev za katero preverjate blokado, kliknite ikono (spodaj označena) in se vam bo pojavilo okno z vašim trenutnim IP naslovom. Če menite da gre za drug IP, ga enostavno prepišite in kliknite gumb ODBLOKIRAJ ( če je blokada aktivna se vam bo izpisalo sporočilo da je IP odblokiran ).

Če še vedno ne morete dostopati do storitev in vaš IP ni blokiran, kontaktirajte nas na podpora@spletno-gostovanje.si s pripisom vašega IP naslova (vidite ga na https://moj-ip.si) in z veseljem bomo preverili vzrok za nedelovanje.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora na vaše vprašanje?
PIŠITE NA PODPORO