1. Domov
  2. E-pošta
  3. Odpravljanje napak
  4. Outlook IMAP – Mape pošte se ne sinhronizirajo

Outlook IMAP – Mape pošte se ne sinhronizirajo

Poštni odjemalci Outlook 2013/2016/2019 z kombinacijo uporabe IMAP protokola, imajo znano težavo pri prikazovanju IMAP direktorijev in:

  • sinhronzacijo vseh IMAP podmap iz strežnika
  • IMAP mape niso pravilno razvrščene kot na strežniku

Dokler Microsoft ne izda popravka za to težavo, lahko to rešite s spodnjim načinom.

Preden se lotite nastavljanja, vam priporočamo da si naredite backup oz. varnostno kopijo.

Outlook 2013

Pojdite na Home > Info > Account Settings in izberite IMAP email ki ga uporabljate ter kliknite Account Settings > More Settings > Advanced in vpišite INBOX v Root folder path polje.

Outlook 2016/2019

Pojdite na File > Account Settings > Account Settings in 2x kliknite na email račun ki ga nastavljate. V polje Root folder path vpišite INBOX.

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora na vaše vprašanje?
PIŠITE NA PODPORO