1. Domov
  2. E-pošta
  3. Odpravljanje napak
  4. Napaka 451 4.7.500 Server busy Office365 Outlook

Napaka 451 4.7.500 Server busy Office365 Outlook

Ste prejeli napako 451 5.7.(500-699) Server Busy. Please try again later ko ste želeli poslati elektronsko pošto na naslov ki gostuje na Outlook strežnikih?

Kaj pomeni ta napaka?

Outlook obvešča pošiljatelja s povratnico, da gre za začasno zavrnitev iz strani Outlook strežnika, saj se je dosegla omejitev števila poslanih sporočil v določenem času.

HOSTKO poštni strežniki bodo v tem primeru pošto poskusili ponovno dostaviti po rednem intervalu in ni potrebne nobene intervencije.

Kako dolgo lahko traja da se pošta spet uspešno dostavi?

Na to vprašanje je težko dati točnega odgovora. Outlook je tisti ki bo omejitev sprostil in ko jo bo, bo pošta dostavljena.

Kako se lahko izognem podobnim težavam?

  1. Vedno preverite da se slučajno iz vaših poštnih predalov ne pošilja SPAM.
  2. Preverite svoje email preusmeritve. Včasih nekateri poštni naslovi ki jo prejemalo ogromno pošte in le to preusmerjajo na Outlook, povzročijo da Outlook omeji in potem pride do teh težav.
  3. Za svojo domeno si lahko najamete svoj IP. Z najemom svojega IP naslova, lahko nastavimo da se za vašo domeno pošilja pošta iz tega IP naslova. Tako je manjša verjetnost da bi bilo pošiljanje na Outlook omejeno.

Več o Office 356 omejitvah najdete na https://docs.microsoft.com/en-gb/archive/blogs/tzink/office-365-releases-ip-throttling

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora na vaše vprašanje?
PIŠITE NA PODPORO