1. Domov
  2. E-pošta
  3. Odpravljanje napak
  4. Outlook Express napaka: 0x80042108

Outlook Express napaka: 0x80042108

Microsoft Outlook je zelo popularen e-poštni odjemalec med uporabniki Windows operacisjkega sistema. Vsebuje različne funkcije, ki jih morda ne boste dobili v drugih e-poštnih odjemalcih vendar tudi pri tem odjemalcu včasih naletite na določeno težavo. Ta se največkrat pojavi med pošiljanjem ali prejemanjem sporočil.

V nadaljevanju prispevka bomo opisali napako 0x80042108, ki se lahko pojavi ob prejemanju e-poštnih sporočil, kadar je v e-poštnem odjemalcu uporabljen POP3 protokol.

Napaka, ki pojavi v odjemalcu Microsft Outlook v angleškem jeziku se glasi:

Task ‘– Receiving’ reported error (0x80042108): ‘Outlook is unable to connect to your incoming (POP3) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).’

Napaka, ki pojavi v odjemalcu Microsft Outlook v slovenskem jeziku se glasi:

Opravilo » prejemanje« je sporočilo napako (0x80042108): »Outlook ne more vzpostaviti povezave s strežnikom za dohodno pošto (POP3). Če boste še naprej dobivali to sporočilo, se obrnite na skrbnika strežnika ali ponudnika internetnih storitev (ISP).

Microsoft Outlook vas torej obvešča in poziva, da se za rešitev napake 0x80042108 obrnete na skrbnika strežnika ali ponudnika internetnih storitev, vendar vam v nekaterih primerih ponudnik ne more pomagati.

Zato vam priporočamo da obiščete spodnji URL za seznam rešitev za odpravo omenjene napake.

Microsoft uradna stran pomoči: http://support.microsoft.com/kb/901092/sl

Vam je bil ta članek v pomoč?

Sorodni članki

Potrebujete pomoč?
Ne najdete odgovora na vaše vprašanje?
PIŠITE NA PODPORO