Če ste med prejemanjem ali pošiljanjem e-pošte v programu Outlook prejeli obvestilo o napaki 0x8004210A in se je proces pošiljanja / prejemanja prekinil, potem je ta prispevek za vas.
V nadaljevanju si lahko preberete, kako odpraviti to napako.
Odprava napake 0x8004210A
- Uporabniki Outlook 2003 ali 2007 kliknite na Orodja > Nastavitve računa (ang. Tools > Account Settings).
Če uporabljate Outlook 2010 ali 2013 kliknite na Datoteka > Info > Nastavitve računa > Nastavitve računa (ang. File > Info > Account Settings > Account Settings). - Dvakrat kliknite na e-poštni račun, pri katerem se vam pojavlja ta napaka. Lahko pa tudi kliknete e-poštni račun na katerem se vam pojavlja ta napaka in potem kliknite na gumb Spremeni (ang. Change).
- Kliknite na gumb Več Nastavitev (ang. More Settings).
- Odprite zavihek Napredno (ang. Advanced).
- Pod rubriko časovna omejitev strežnika (ang. Server Timeouts) povečajte časovno omejitev strežnika tako da s klikom na drsnik povlecete na desno stran in s tem povečate časovno omejitev.
Dodatne možnosti za odpravo napake 0x8004210A
V primeru, da kljub temu da ste nastavili večjo časovno omejitev (zgoraj), se napaka še vedno pojavlja poskusite še spodnje korake. Po vsakem koraku testirajte, ali je napaka 0x8004210A odpravljena.
- Preverite, da ste povezani na internet oz. da ne obstajajo težave s ponudnikom vašega internet dostopa.
- Onemogočite antivirusni program.
- Odstranite vsa sumljiva sporočila iz e-poštnega nabiralnika.
- Potrebno bo popravilo PST datoteke ki jo Outlook za delovanje uporablja. Za podrobne informacije glede tega koraka se obrnite na Microsoft podporo. Preden se pa lotite tega koraka, vam svetujemo, da naredite varnostno kopijo svojega trenutnega e-poštnega računa.
- Če noben od zgornjih korakov ne pomaga, poskusite e-poštni račun odstraniti iz odjemalca in ga ponovno ustvarite.